.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
انتقاد سرپرست خبرگزاری مهر از تنگ نظری برخی مدیران در مازندران
انتقاد سرپرست خبرگزاری مهر از تنگ نظری برخی مدیران در مازندران

سرپرست خبرگزاری مهر و عضو شورای اطلاع رسانی دولت در مازندران با اشاره به اینکه رسانه های استان، هنرمندانه اطلاع رسانی می کنند، اظهار داشت: برخی مدیران ادارات، نشریات مازندران را باور ندارند.

به گزارش شمال نیوز به نقل از مهر ، حسین قربانی میانرودی پیش از ظهر دوشنبه در جلسه شورای اطلاع رسانی دولت در مازندران در استانداری افزود: تعداد ادارات و مسئولان فعال و اهل تعامل با رسانه های استان بسیار محدود و انگشت شمار است.

وی تصریح کرد: متاسفانه ادارات و سازمانهای دولتی مازندران، رسانه ها و مطبوعات مازندران به عنصر بازاریاب و رپرتاژ بگیر می شناسند و از ارائه عملکرد دستگاه متبوعه به رسانه ها خودداری می کنند.

سرپرست خبرگزاری مهر در مازندران افزود: بسیاری از رویدادهای روزانه استان به واسطه تنگ نظریها و گزینیشی عمل کردن ادارات از منظر رسانه ها و اطلاع رسانی آنها دور می ماند.

قربانی با بیان اینکه بسیاری از مدیران استان هنوز از تشکیل شورای اطلاع رسانی دولت در مازندران بی اطلاع هستند، ادامه می دهد: پیشنهاد می شود جلسات شورای اطلاع رسانی دولت در ادارات کل و با حضور مدیران دستگاه مربوطه برگزار شود.

این فعال رسانه ای همچنین از استمرار و پایان نیافتن دعوت خبرگزاری مهر در جلسات و برنامه های ادارات کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران، علیرغم پیگیری های شورای اطلاع رسانی دولت در مازندران انتقاد کرد و افزود: هنوز مسئولان این اداره از مقامات ارشد کشوری خود دستور گرفته و این رسانه را در جلسات و محافل استانی مربوطه دعوت نمی کنند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

قلی پور 29 شهريور 1390
سلام بر بزرگمرد رسانه استان حقگو ودرست کردار -اقای قربانی خدا قوت
ن 29 شهريور 1390
ضمن تشکر از آقای قربانی در خصوص مباحث میراث فرهنگی ! دعوت نکردن برخی از رسانه ها از سوی میراث فرهنگی بر تمامی شبهات و شایعاتی که در این سازمان و افراد متصل به آن در کشور وجود دارد صحه می گذارد.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.079 seconds.